czwartek, 9 stycznia 2014

Cisza...






Witam Was wszystkich serdecznie tym moim pierwszym wpisem w tym Nowym 2014 już Roku!!!:-)

No i oczywiście wszystkim którzy piją teraz albo będą dziś jeszcze pili życzę smacznej kawusi...

Sama piję teraz moją ulubioną rozpuszczalną kawkę w dodatku jakże smaczną bo z mlekiem i syropem o smaku Irish cream.:-)

Bardzo lubię te swoje chwile z kawą...Kiedy to delektuję się każdym jej łyczkiem rozmyślając jak tylko mogę i to w zupełnej ciszy...

Jakoś od dłuższego czasu jakikolwiek hałas zaczyna mnie znów potwornie drażnić.

Robię się przy tym jakaś niespokojna i popadam w jakiś taki dołek,że już mi nawet nieraz zle samej ze sobą...:-(

Ktoś miał rację myśląc tak,pisząc ''że od muzyki piękniejsza jest tylko cisza.''

Lubię się w nią wsłuchiwać,zagłebiać i jest mi wtedy tak dobrze i wrażenie takie wówczas mam jakby wolniej płynął ten nasz pędzący wciąż do przodu czas...

Moi mili życzę Wam oby i Wam dane było jak najwięcej wsłuchiwać się we własną ciszę i oby ona przynosiła Wam wówczas też ukojenie i wytchnienie...

Bądzcie zdrowi i radośni i pełni nadziei oraz pogody ducha z każdym kolejnym nowym dniem... 


Uściski!Wasza Ania!♥




3 komentarze:

  1. Bo w ciszy możemy usłyszeć siebi i to co nam w duszy gra.
    Jak spiewł Jonasz Kofta :
    "Bo gdy sie milczy, milczy, milczy
    To apatyt rośnie wlczy
    Na poezję co być może drzemie w nas"
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że mi o tym przypomniałaś bo już dawno nie spędziłem tak chociaż chwili. Atakowany ze wszystkich stron komputerem, tv, czy choćby dźwiękiem miasta- ulicy.
    Wesołek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesyłam Ci całusków kilka, delikatnych jak muśnięcie motylka. Myślę że jak je poczujesz to mi się zrewanżujesz.

    OdpowiedzUsuń