poniedziałek, 7 kwietnia 2014

[ Alice17 ]



Witam serdecznie.

Długo myślałam na tym wpisem bo chciałam w nim napisać o kimś kogo mi dane było poznać jakiś czas temu...

To szczególna osoba i w dodatku jeszcze bardzo młoda.

Mimo tak młodego wieku postrzegam Ją też za bardzo mądrą i dojrzałą emocjonalnie.

Jest to osóbka którą dane mi było poznać na pewnym czacie.

Jak większość z Nas Ona też miewa swoje problemy,zmartwienia...

Ale mimo tego,że samej Jej często tak bardzo jest zle to nie zamyka się też Ona na problemy innych...

Pisząc dziś ten wpis chciałabym Jej bardzo podziękować za tą wirtualną obecność która dla mnie znaczy bardzo wiele. 

Ludzie w Jej wieku czy nawet parę lat starsi też są bardzo różni,
z niektórymi ciężko się dogadać ale Ona pod tym względem jest inna bo nie postrzega np.kogoś przez pryzmat wieku np.że ktoś jest starszy to już Nim nie rozmawia.

Tą osóbką jest pewna A.:-)

Posiadająca dużą wrażliwość.

Kochająca bardzo m.in.zwierzęta i muzykę...

Mimo,że często wydaje się być w środku kruchą jak szkło to jest też w Niej wielka siła by iść,walczyć dalej...

Kochana A.może dla innych jesteś nikim ale dla mnie jesteś kimś.

Kimś kto posiada wiele wartości płynących z człowieczego wnętrza...

Dziękuję,że jesteś taka a nie inna.:-)

Że nie unosisz się nigdy dumą i że zawsze jesteś sobą!

Jesteś po prostu wyjątkowa choć wiem,że trudno Ci bardzo w to uwierzyć ale tak jest bo Ja to czuję...

Cieszę się naprawdę nawet z samego faktu że jesteś...:-D




I tak na koniec ode mnie dla Ciebie...
Pamiętaj o tym zawsze proszę...
I życzę Ci tego z całego serduszka kochaniutka.

 

1 komentarz:

  1. Niesamowicie "ciekawy" wpis...
    Bez komentarza...

    OdpowiedzUsuń