poniedziałek, 22 grudnia 2014

Jestem...

WITAM DUSZYCZKI BARDZO CIEPŁO PO TAK BARDZO DŁUGIEJ MOJEJ PRZERWIE
W BLOGOWANIU SPOWODOWANEJ TYM,ŻE ZAWISŁAM NICZYM BOMBKA NA GAŁĄZCE CHOINKOWEJ POMIĘDZY ŚWIATEM REALNYM I WIRTUALNYM TEŻ NIE MOGĄC NAJZWYCZAJNIEJ ODNALEZĆ SIĘ...:-(
GŁÓWNIE PROBLEMY ZE ZDROWIEM SPRAWIŁY IŻ ODSUNĘŁAM SIĘ OD TEGO BLOGOWEGO ŚWIATKA I NIE MIAŁAM ANI SIŁY ANI TEŻ OCHOTY PISAĆ WAM JAK CZUJĘ SIĘ ZLE I TAKIE TAM...
PAMIĘĆ O WAS JEDNAK TKWIŁA WE MNIE.ODWIEDZAŁAM I NADAL ODWIEDZAM WASZE BLOGI BO TO DAWAŁO MI ZAWSZE I DAJE MI WCIĄŻ TAKĄ MIŁĄ ODSKOCZNIĘ OD TEGO CO ZŁE I PRZYGNĘBIAJACE.
POKAZUJĘ TU DZIŚ TROCHĘ MOICH NOWOŚCI (OBIECAŁAM KOMUŚ,ŻE POKAŻĘ WIĘC TO CZYNIĘ.)ALUŚ PATRZ ZATEM...:-)
SKORO WSPOMNIAŁAM JUŻ KOCHANA TU DZIŚ O TOBIE TO POZWÓL,ŻE Z CAŁEGO SERDUSZKA PODZIĘKUJĘ CI JESZCZE ZA TWÓJ DZISIEJSZY TELEFON.:-)
TAK DAWNO SIĘ NIE SŁYSZAŁYŚMY WIĘC TEN TELEFON TWÓJ WYWOŁAŁ WIELKIE PORUSZENIE WE MNIE MOJA KOCHANA.
MILUTKO SIĘ CIEBIE SŁYSZAŁO JAK ZAWSZE WIĘC JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ CI ALUŚ...
ZA TO CIEPŁO TWOJE I PAMIĘĆ...♥
ŻYCZĘ TOBIE ♥SERDUSZKO♥ ORAZ WSZYSTKIM DUSZYCZKOM POZOSTAŁYM I TEŻ NIEZAPOMNIANYM PRZEZE MNIE RADOSNEGO PRZYGOTOWANIA DO ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA.
NIECH TEN PRZEDŚWIĄTECZNY JAK I ŚWIĄTECZNY CZAS TEŻ UPŁYNIE WAM W ZDROWIU,SPOKOJU,RADOŚCI I ŻYCZLIWOŚCI LUDZKICH SERC...
NIECH NICZEGO WAM NIE BRAKNIE...
POZDRAWIAM SERDECZNIE!!!
ANULKA.♥♥♥


LATARENKI ORAZ DOMECZEK.

ANIOŁECZKI ORAZ LAMPIONIK Z OKIENKAMI W KSZTAŁCIE RENIFERKÓW.

ŚWIECZNICZKI ORAZ ANIOŁECZKI.

2 komentarze:

  1. Wreszcie mogę dodać komentarz! :)
    Anulko Kochana ale mi zrobiłaś piękną niespodziankę tym wpisem, miło mi ogromnie, że mogłam sprawić Ci odrobinę radości.
    Piękne nowości nam tu pokazałaś, zwłaszcza z pierwszego zdjęcia... ;) Wiesz jak uwielbiam wszelkie latarenki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. -,- -,- -,- -,- -,- -,- -,- -,- -,- -,- -,- -,- -,- -,- -,- -,- -,- boże

    OdpowiedzUsuń